איך בונים ניוזלטר - לגמרי לבד ולגמרי חינם

איך ליצור ניוזלטר עם מיילצ'ימפ?

מדריך פרקטי ליצירת ניוזלטר במיילצ'ימפ

רגע... מה זה בכלל ניוזלטר?

ניוזלטר הוא  דרך מצויינת לבעלי עסקים לתקשר עם הלקוחות באמצעות המייל. ניוזלטר הוא מייל המכיל מסר או מספר מסרים ולרוב יסתיים בפעולה שנרצה שהגולש ייבצע, לדוגמה: רכישת מוצר, השארת פרטים, כתיבת ביקורת וכו'…
בעלי עסקים גדולים לרב שולחים ניוזלטר באופן קבוע אחת לשבוע או לחודש ויש כאלה השולחים ניוזלטר ללקוחותיהם, כאשר התווסף מוצר או שירות חדש לעסק או לחברה.

הפצת ניוזלטרים באופן קבוע ובאמצעות רשימות תפוצה היא ערוץ דיגיטלי שיווקי מומלץ ביותר, המאפשר לנו להיות בקשר ישיר ועקבי עם הלקוחות שלנו ולא פחות חשוב – עם הלקוחות הפוטנציאליים שלנו.

ישנן המון מערכות המאפשרות שליחה והפצה של ניוזלטר – אלו נקראות מערכות דיוור.

מיילצ'ימפ היא תוכנת דיוור מ-ע-ו-ל-ה! שתעשה עבורנו בדיוק את זה. היא מיועדת לשליחת מיילים לכמות לקוחות גדולה של לקוחות בצורה אוטומטית. זוהי מערכת ידידותית וקלה לשימוש, היא מכילה הרבה מאפיינים פרקטיים ומתאימה לבעלי עסקים קטנים ולחברות גדולות.
מיילצ'ימפ מאפשרת שימוש חינמי במערכת עד 2000 מנויים, כך שהרבה בעלי עסקים קטנים יכולים להנות ממנה בגרסה החינמית.

שלב 1 - יצירת חשבון במיילצ'ימפ

בשלב הראשון ניכנס לאתר מיילצ'ימפ: www.mailchimp.com אם כבר יש לך חשבון מוגדר- עברי ישירות לשלב הבא >
נלחץ על כפתור sign up free

נמלא את הפרטים של בעל החשבון:אי מייל, שם משתמש וניצור סיסמה.

לאחר ההרשמה תקבל מייל לצורך אקטיבציה. אר ללחוץ על הפתור Activate Account

יש לבחור בתוכנית הרצוייה. התוכנית החינמית תענה על צרכים של הרבה מאד עסקים. כאמור עד 200 מנויים. בהמשך תמיד יהיה ניתן להרחיב את החבילה.

איך בונים ניוזלטר בחינם- חבילות לבחירה

בשלב הזה המיילצ'ימפ יבקש ממך לספר קצת על עצמך ועל העסק, כדי שהוא יוכל להציע לך את הניוזלטרים הרלוונטים לך ביותר. הנה שאלה לדוגמה:

סיימנו להגדיר את החשבון! השלב הבא הוא ללחוץ על Design an email

שלב 2 - עיצוב ובניית הניוזלטר

1. בחירת תבנית
ניתן לבחור תבנית לפי סוג הפנייה שאנו רוצים ליצור:
למכור מוצר | להודיע הודעה | לספר סיפור | מעקב | חינוך

ניתן גם לבחור תבנית לפי מבנה הדף שאנו רוצים ליצור:ניוזלטר עם עמודה אחת, שתי עמודות, רוחב מסך מלא /רגיל וכו…

בדוגמה : אני בחרתי במבנה שנקרא Make an Announcement, כל אחד ייבחר בתבנית שמתאימה למסר שלו.

בכל תבנית שנבחר הרעיון הוא זהה:
התבנית מחולקת למקטעים שנקראים: Blocks.

כל Block ניתן לערוך, לשכפל או למחוק בצורה ידידותית ופשוטה.

על מנת לערוך את הBlock נלחץ על סמל העיפרון.

מבנה של בלוקים בעריכת ניוזלטר מיילצימפ

לחיצה על כל בלוק תפתח לנו את האפשרויות שלו להחלפת תמונה/ טקסט, שינוי פונטים, גדלים וצבעוניות. בסרטון הבא אדגים בחירה של תבנית לניוזלטר והזנת התוכן והעיצוב לניוזלטר:

שלב 3 - הגדרות אחרונות לפני שליחה

 1. TO: למי אני רוצה לשלוח את הניוזלטר?

במקרה ויש לנו רשימת תפוצה קיימת בקובץ אקסל בפורמט CSV , נבחר באפשרות הראשונה ונעלה את הקובץ לתוך המערכת.

במקרה ואנחנו עסק חדש ואין לנו רשימת תפוצה נבחר באפשרות השנייה ונעתיק את המיילים שאנחנו רוצים לשלוח אליהם את הדיוור.

נגדיר את שם השולח, מייל השולח ונושא המייל

שלב 4 - שולחים ונהנים

כל הכבוד! סיימנו לבנות את הניוזלטר הראשון שלנו.
נאשר את הקמפיין ונבחר האם לשלוח אותו כעת או במועד אחר בהמשך.

בהמשך אפשר גם לבדוק סטטיסטיקות וביצועים לניוזלטר שנשלח. כמו לדוגמה: כמה משתמשים פתחו את המייל, כמה קראו את המסר וכמה הקליקו על הלינק.


שליחת ניוזלטר במיילצ'ימפ

רוצה לקבל עוד טיפים שווים ישירות למייל?

רחלי בר דוד

הסטודיו של רחלי
הפרספקטיבה שלי, בתור מי שמגיעה למשימה עם עיניים רעננות, ויודעת לספק תובנות עסקיות, מאפשרת לי להוביל תהליך לעיצוב אפקטיבי. כזה שמעביר את המסר, מתקשר עם קהל היעד וכן, גם נראה מיליון דולר.

רוצה לקבל טיפים שווים ישירות למייל?

מה את עושה פה כל היום?

עוד בתיק העבודות

מצגת מעוצבת לחברת אגרוטק - חדשנות חקלאית

מצגת מעוצבת – חדשנות חקלאית – מקסום

חדשנות חקלאית מצגת מעוצבת לחברת חדשנות חקלאית פורצת דרך עיצוב מצגת זה מציג את מקסום, מובילה בחדשנות חקלאית בתחום השומשום, דרך שפה ויזואלית נקייה ומקצועית. הוא מדגיש את גישתה המתקדמת בטיפוח זנים, מומחיות צוותה, בניית שרשרת אספקה בת קיימא ומלאה ביכולת מעקב ("מהזרע לשוק"), ואת שותפויותיה האסטרטגיות הגלובליות. עיצוב המצגת

רוצה לראות עוד >
עיצוב דף נחיתה לקורס

עיצוב דף נחיתה לקורס גשר

גשר לאהוב עיצוב דף נחיתה לקורס עיצוב אתר רגשי ומזמין עבור קורס עומק בריפוי פנימי. העיצוב מבוסס על פלטת צבעים רכה ודימויים מעולמות הילדות והחלום, מתוך מטרה לחבר את המשתמש/ת לחוויה אישית וטרנספורמטיבית. הושם דגש על מסר ברור, קריאה לפעולה רכה ומעוררת השראה, ועימוד שמניע להירשמות תוך שימור חוויית קריאה

רוצה לראות עוד >
עיצוב גרפי לביתן תערוכה באמסטרדם

עיצוב גרפי לתערוכה Incosmetics 2025

Incosmetics 2025 עיצוב גרפי לתערוכה https://www.youtube.com/watch?v=G2bgRBeu5Hk עיצוב הגרפיקה לתערוכת Incosmetics שילב בין עולם היופי לעולמות של מדע וחומרי גלם מתקדמים. העבודה כללה פיתוח קונספט ויזואלי נקי ורענן, שבמרכזו צבעוניות רכה עם טאץ' עתידני – המשקפת חדשנות וטוהר. הדוגמניות נוצרו בהתאמה אישית, בעזרת כלים מבוססי AI, כדי לייצג מגוון יופי אוניברסלי

רוצה לראות עוד >
עיצוב חוברות פרויקטים נדל"ן

עיצוב חוברת נדל"ן בליליוס

בליליוס עיצוב חוברת נד"לן מההתחלה היה ברור שהכיוון של החוברת הוא לשמור על קו עיצובי שקט, אלגנטי, שמכבד את האדריכלות ואת התוכן. עבדתי עם טיפוגרפיה מינימליסטית, צבעוניות בהירה עם נגיעות כהות, והרבה אוויר – כדי לשקף את המהות של הפרויקט: מגורים איכותיים בלב העיר, עם תחושת מרחב וניקיון ויזואלי. החוברת

רוצה לראות עוד >
עיצוב אתר לחברת פיתוח טכנולגי

עיצוב אתר תדמית לחברת תוכנה

acodeme עיצוב ובניית אתר תדמית לחברת תוכנה www.acodeme.tech עיצוב אתר רספונסיבי לחברת פיתוח טכנולוגי, תוך דגש על חוויית משתמש נעימה, היררכיה ברורה ושפת מותג עדכנית. העיצוב משלב אייקונים, טיפוגרפיה מודרנית ודמות רובוטית ידידותית ליצירת חיבור רגשי עם הגולש. נבנה מבנה עמודי שירותים, דף בית והנעה לפעולה ברורה, במטרה להגדיל פניות

רוצה לראות עוד >