איך בונים ניוזלטר - לגמרי לבד ולגמרי חינם

איך ליצור ניוזלטר עם מיילצ'ימפ?

מדריך פרקטי ליצירת ניוזלטר במיילצ'ימפ

רגע... מה זה בכלל ניוזלטר?

ניוזלטר הוא  דרך מצויינת לבעלי עסקים לתקשר עם הלקוחות באמצעות המייל. ניוזלטר הוא מייל המכיל מסר או מספר מסרים ולרוב יסתיים בפעולה שנרצה שהגולש ייבצע, לדוגמה: רכישת מוצר, השארת פרטים, כתיבת ביקורת וכו'…
בעלי עסקים גדולים לרב שולחים ניוזלטר באופן קבוע אחת לשבוע או לחודש ויש כאלה השולחים ניוזלטר ללקוחותיהם, כאשר התווסף מוצר או שירות חדש לעסק או לחברה.

הפצת ניוזלטרים באופן קבוע ובאמצעות רשימות תפוצה היא ערוץ דיגיטלי שיווקי מומלץ ביותר, המאפשר לנו להיות בקשר ישיר ועקבי עם הלקוחות שלנו ולא פחות חשוב – עם הלקוחות הפוטנציאליים שלנו.

ישנן המון מערכות המאפשרות שליחה והפצה של ניוזלטר – אלו נקראות מערכות דיוור.

מיילצ'ימפ היא תוכנת דיוור מ-ע-ו-ל-ה! שתעשה עבורנו בדיוק את זה. היא מיועדת לשליחת מיילים לכמות לקוחות גדולה של לקוחות בצורה אוטומטית. זוהי מערכת ידידותית וקלה לשימוש, היא מכילה הרבה מאפיינים פרקטיים ומתאימה לבעלי עסקים קטנים ולחברות גדולות.
מיילצ'ימפ מאפשרת שימוש חינמי במערכת עד 2000 מנויים, כך שהרבה בעלי עסקים קטנים יכולים להנות ממנה בגרסה החינמית.

שלב 1 - יצירת חשבון במיילצ'ימפ

בשלב הראשון ניכנס לאתר מיילצ'ימפ: www.mailchimp.com אם כבר יש לך חשבון מוגדר- עברי ישירות לשלב הבא >
נלחץ על כפתור sign up free

נמלא את הפרטים של בעל החשבון:אי מייל, שם משתמש וניצור סיסמה.

לאחר ההרשמה תקבל מייל לצורך אקטיבציה. אר ללחוץ על הפתור Activate Account

יש לבחור בתוכנית הרצוייה. התוכנית החינמית תענה על צרכים של הרבה מאד עסקים. כאמור עד 200 מנויים. בהמשך תמיד יהיה ניתן להרחיב את החבילה.

איך בונים ניוזלטר בחינם- חבילות לבחירה

בשלב הזה המיילצ'ימפ יבקש ממך לספר קצת על עצמך ועל העסק, כדי שהוא יוכל להציע לך את הניוזלטרים הרלוונטים לך ביותר. הנה שאלה לדוגמה:

סיימנו להגדיר את החשבון! השלב הבא הוא ללחוץ על Design an email

שלב 2 - עיצוב ובניית הניוזלטר

1. בחירת תבנית
ניתן לבחור תבנית לפי סוג הפנייה שאנו רוצים ליצור:
למכור מוצר | להודיע הודעה | לספר סיפור | מעקב | חינוך

ניתן גם לבחור תבנית לפי מבנה הדף שאנו רוצים ליצור:ניוזלטר עם עמודה אחת, שתי עמודות, רוחב מסך מלא /רגיל וכו…

בדוגמה : אני בחרתי במבנה שנקרא Make an Announcement, כל אחד ייבחר בתבנית שמתאימה למסר שלו.

בכל תבנית שנבחר הרעיון הוא זהה:
התבנית מחולקת למקטעים שנקראים: Blocks.

כל Block ניתן לערוך, לשכפל או למחוק בצורה ידידותית ופשוטה.

על מנת לערוך את הBlock נלחץ על סמל העיפרון.

מבנה של בלוקים בעריכת ניוזלטר מיילצימפ

לחיצה על כל בלוק תפתח לנו את האפשרויות שלו להחלפת תמונה/ טקסט, שינוי פונטים, גדלים וצבעוניות. בסרטון הבא אדגים בחירה של תבנית לניוזלטר והזנת התוכן והעיצוב לניוזלטר:

שלב 3 - הגדרות אחרונות לפני שליחה

 1. TO: למי אני רוצה לשלוח את הניוזלטר?

במקרה ויש לנו רשימת תפוצה קיימת בקובץ אקסל בפורמט CSV , נבחר באפשרות הראשונה ונעלה את הקובץ לתוך המערכת.

במקרה ואנחנו עסק חדש ואין לנו רשימת תפוצה נבחר באפשרות השנייה ונעתיק את המיילים שאנחנו רוצים לשלוח אליהם את הדיוור.

נגדיר את שם השולח, מייל השולח ונושא המייל

שלב 4 - שולחים ונהנים

כל הכבוד! סיימנו לבנות את הניוזלטר הראשון שלנו.
נאשר את הקמפיין ונבחר האם לשלוח אותו כעת או במועד אחר בהמשך.

בהמשך אפשר גם לבדוק סטטיסטיקות וביצועים לניוזלטר שנשלח. כמו לדוגמה: כמה משתמשים פתחו את המייל, כמה קראו את המסר וכמה הקליקו על הלינק.


שליחת ניוזלטר במיילצ'ימפ

רוצה לקבל עוד טיפים שווים ישירות למייל?

רחלי בר דוד

הסטודיו של רחלי
הפרספקטיבה שלי, בתור מי שמגיעה למשימה עם עיניים רעננות, ויודעת לספק תובנות עסקיות, מאפשרת לי להוביל תהליך לעיצוב אפקטיבי. כזה שמעביר את המסר, מתקשר עם קהל היעד וכן, גם נראה מיליון דולר.

רוצה לקבל טיפים שווים ישירות למייל?

מה את עושה פה כל היום?

עוד בתיק העבודות

עיצוב שקף מפרט הדירה

מצגת מעוצבת התחדשות עירונית בתל אביב

גוהרי, סנהדרין – תל אביב עיצוב מצגת התחדשות עירונית בתל אביב עיצוב מצגת למשקיעים עבור פרויקט התחדשות עירונית בתל אביב, עם דגש על מיקום, נתונים פיננסיים ויתרונות תכנוניים. המצגת שילבה תוכניות אדריכליות, הדמיות, סטטיסטיקות שוק ומפות מיקום – תוך שמירה על קו גרפי נקי, מודרני ומקצועי. כל שקופית נבנתה במטרה

רוצה לראות עוד >

מצגת מעוצבת השקעת נדל"ן בצרפת

Tot מצגת מעוצבת השקעת נדל"ן בצרפת עיצוב מצגת למשקיעים עבור פרויקט נדל"ן בצרפת, עם דגש על הצגת הזדמנות השקעה בנכסים מניבים באירופה. המצגת שילבה מידע עסקי, תמונות מהאזור, מפת מיקום ותחזיות תשואה – הכל בשפה ויזואלית שמתאימה לשוק בינלאומי. הקו העיצובי היה נקי, מודרני ומדויק, תוך התאמת התוכן לקהל מגוון –

רוצה לראות עוד >

עיצוב מצגת משקיעים, נדל"ן במנהטן

Bamboo אחזקות עיצוב מצגת משקיעים השקעות נדל"ן במנהטן מצגת השקעה לפרויקט נדל"ן יוקרתי במנהטן, שנועדה להציג את ההזדמנות העסקית בפני משקיעים מהארץ ומחו"ל. המצגת תוכננה בקפידה לשדר מקצועיות, ביטחון ופוטנציאל גבוה – תוך שילוב של נתונים פיננסיים, הדמיות מהפרויקט, מיקום גיאוגרפי ותחזיות תשואה. העיצוב שמר על קו נקי, עכשווי ואינטליגנטי,

רוצה לראות עוד >
עיצוב מצגת נדל"ן יוקרתית

עיצוב מצגת נדל"ן לפרויקט יוקרה בתל אביב – שולמית

Shulamit עיצוב מצגת נדל"ן לפרויקט יוקרה בתל אביב עיצוב מצגת שיווקית לפרויקט נדל"ן יוקרתי בלב תל אביב, עבור קהל יעד פרטי ועסקי. המצגת שילבה הדמיות אדריכליות, מיקום אסטרטגי ונתונים שיווקיים – הכל בקו אלגנטי, נקי ומוקפד שמשדר יוקרה ואמינות. הדגש בעיצוב היה על יצירת אווירה יוקרתית עם טיפוגרפיה מדויקת, צבעוניות מינימליסטית

רוצה לראות עוד >
מצגת מעוצבת בתוכנת פאוור פוינט

מצגת מעוצבת אמצ ביצוע עבודות תשתיות

אמצ שמש עיצוב מצגת בתחום התשתיות לחברה ציבורית המצגת הוכנה עבור גוף ציבורי והציגה פרויקט תשתיות רחב היקף שנמצא בשלבי ביצוע. המטרה הייתה להציג את התקדמות העבודה, האתגרים, היעדים והשלבים הבאים – בצורה ברורה, מקצועית ונגישה גם לקהל לא טכני. העיצוב נשען על קו גרפי מאופק ורשמי, עם צבעוניות נקייה,

רוצה לראות עוד >
עיצוב מצגת משקיעים פרטיים- נדל"ן בארה"ב - עיצוב שקף הפרויקט

עיצוב מצגת השקעת נדל"ן ביוסטון ארה"ב

ORACLE עיצוב מצגת השקעות נדל"ן ביוסטון ארה"ב המצגת נועדה להציג פרויקט מגורים למשקיעים פוטנציאליים – עם דגש על נתונים פיננסיים, מיקום, תחזיות תשואה וניהול סיכונים. המטרה הייתה ליצור מסמך ברור, נגיש ומשכנע שיעזור לחברה לגייס הון. עבדתי על ארגון התוכן כך שיזרום בצורה לוגית, עם דגש על היררכיית מידע ברורה,

רוצה לראות עוד >