הפסיכולוגיה מאחורי עיצוב מצגות פאאור פוינט

דייוויד פיליפס השבדי באירוע טד, מסביר בצורה קלילה והומוריסטית על מספר עקרונות בסיס בניית מצגת פאוור פוינט.

כמות מסרים בשקף

כל שקף במצגת צריך להכיל מסר אחד בלבד! ניסיון להעביר יותר ממסר אחד, ישבש את העברת כלל המסרים.

ניגודיות בצבעים

קונרסטים והבדלי צבעוניות עוזרים למוח של הצופה להתמקד:
עיצוב מצגת לשוק ההון

הגודל

שימוש באובייקטים גדולים לצד אוביקטים קטנים ייקבע לאן יופנה הפוקוס של הצופה 

מספר אובייקטים בשקף

כמות אובייקטים ומידע רב מידי בשקף – מבלבלים את הצופה ומפספסים את המסר.
מה שחשוב זה כמות האובייקטים המופיעים בשקף, ולא כמות השקפים הכוללת במצגת.
דיויד מציע שימוש של מקסימום 6 אובייקטים בשקף.

עיצוב מצגת חברה לשוק ההון - הסטודיו של רחלי

הסטודיו של רחלי
הוא בית לעיצוב וקידום מותגים ברשת. סטודיו שילווה אותך לאורך כל הדרך.

רוצה לקבל טיפים שווים ישירות למייל?

מה את עושה פה כל היום?

מאמרים נוספים

שיפור מהירות לאתר

אם אתם חושבים שמהירות האתר שלכם אינה חשובה, אתם עושים טעות גדולה. אתם אולי לא מודעים לכך אבל עיכוב של שנייה בזמן טעינת הדף מניב אחוזי צפיה נמוכים בדפים, ירידה גם בשביעות רצון הלקוחות, והכי חשוב להפסד שלכם באחוזי ההמרות. לכן ככל שלאתר שלכם ייקח כמה שניות נוספות לטעינה, הרי

קרא עוד >>

הפסיכולוגיה מאחורי מצגות פאאור פוינט

הפסיכולוגיה מאחורי עיצוב מצגות פאאור פוינט https://youtu.be/Iwpi1Lm6dFoדייוויד פיליפס השבדי באירוע טד, מסביר בצורה קלילה והומוריסטית על מספר עקרונות בסיס בניית מצגת פאוור פוינט. כמות מסרים בשקף כל שקף במצגת צריך להכיל מסר אחד בלבד! ניסיון להעביר יותר ממסר אחד, ישבש את העברת כלל המסרים. ניגודיות בצבעים קונרסטים והבדלי צבעוניות עוזרים

קרא עוד >>
עיצוב מצגות

עיצוב מצגת בתחום התיירות

Day Tripper עיצוב מצגת משקיעים – פיתוח אפליקציה חיפשתי מישהו שיעזור לי בהכנת מצגות ללקוחות שלי, מישהו שיודע לתרגם מסרים עסקיים וכלכליים למצגת פשוטה וקליטה, כזאת שמספיק מבט אחד בשקף כדי להבין את המסר. בעבודה המשותפת מצאתי שרחלי היא כל מה שחיפשתי ועוד הרבה יותר. הניסיון הרב שלה בהכנת מצגות

קרא עוד >>