חנות פרחים טיז

שפה גרפית ובניית אתר מסחר

קצת רקע...

חנות הפרחים של טיז בבאר שבע היא מקום מרכזי, מזמין ונעים, לכל אלו המבקשים להעניק מתנה לעצמם וליקרים להם.

תהליך העיצוב

בעל החנות פנה אליי כדי לחדש את המיתוג העסקי ולייצר נוכחות בולטת ברשת ובחנויות הפיזיות.

בטיז שוזרים זרי פרחים מרהיבים ומספקים מתנות יפות. הייחודיות של טיז היא שניתן לצפות בשידור חי מחנות הפרחים בכל עת!

הערכים שהובילו אותנו בעיצוב הם:
אמינות – השקיפות קיימת ע"י האפשרות לצפות בחנות בשידור חי כל הזמן
שמחה -מי ששולח פרחים רוצה לשמוח ולשמח

עיצבנו לוגו צורני שמורכב מפרח שהוא גם מצלמה, בצבעים עזים, בולטים ושמחים,

יצרנו שפה עיצובית שמלווה את העסק ברשת: באנרים לאתר, ניוזלטרים ופרסומים בפייסבוק.

עיצבנו ובנינו אתר מסחר אלקטרוני, בדגש על רכישה קלה באתר, לכל מי שירצה להזמין פרחים.

עיצבנו כרטיס הזמנה ממותג וכך הגדלנו את החשיפה למותג.

אז מה היה לנו פה?

עיצוב לוגו, מיתוג עסקי, עיצוב ובניית אתר מסחר, עיצוב מדבקות ממותגות, עיצוב כרטיס הזמנה

עיצוב אתר איטרנט לחנות פרחים
עיצוב אתר איטרנט לחנות פרחים
ההשראה מאחורי עיצוב הלוגו טיז פרחים
הלוגו במדבקת המחיר
עיצוב סינרים ממותגים
עיצוב כרטיס ממותג למשלוחי הפרחים
עיצוב שקית ממותגת

אמנון שאול,
מנהל החנות

האתר פשוט עובד!
יפה, מזמין, קל מאוד ללקוחות לעשות הזמנה ורואים את זה בכמות ההזמנות הגדולה שאנחנו מקבלים כל יום דרך האתר.

עוד בתיק העבודות

מתוך מצגת מעוצבת – עיצוב מצגות תדמית עם דגש על פרסונליזציה ומקצועיות

עיצוב מצגת תדמית לחברת נור דיגיטל

עיצוב מצגת תדמית לחברה הנשען על קו חזותי נקי, מודרני ודינמי, תוך שילוב מושכל של צבעי המותג – אדום, שחור ולבן.האדום נבחר כצבע מוביל להעברת תחושת אנרגיה, חדשנות ונחישות, השחור מדגיש רצינות, אלגנטיות ודיוק טכנולוגי, ואילו הלבן משמש כבסיס מרווח ונקי המאפשר לכל אלמנט לקבל את המקום הראוי לו.

לצפייה בעיצוב המלא >