Day Tripper

עיצוב מצגת משקיעים בתחום הטכנולוגיה

עיצוב מצגת משקיעים לטובת גיוס לפיתוח פלטפורמה טכנולגית בתחום התיירות. עיצוב המצגת כלל את עיצוב שקף סטטוס ופיתוח המוצר והמודל העסקי. עוד במצגת הצגנו את היתרונות שהפלטפורמה מציעה ואת נתוני השוק בתחומה.
חיפשתי מישהו שיעזור לי בהכנת מצגות ללקוחות שלי, מישהו שיודע לתרגם מסרים עסקיים וכלכליים למצגת פשוטה וקליטה, כזאת שמספיק מבט אחד בשקף כדי להבין את המסר.
בעבודה המשותפת מצאתי שרחלי היא כל מה שחיפשתי ועוד הרבה יותר. הניסיון הרב שלה בהכנת מצגות מורכבות ניכר בכל שלבי העבודה, והתרומה שלה למצגת היא הרבה מעבר לעיצוב. היא לא רק יודעת לתרגם את המסר לשפה עיצובית, היא גם יודעת לזכך את המסר, לדייק אותו ואם צריך גם להציע שינויים, וכל המקצועיות הזאת עטופה בהרבה סבלנות ואורך רוח ממליץ בחום!
משה אברהם
Bplan, ייעוץ אסטרטגי

עוד בתיק העבודות

עיצוב מצגת לשוק ההון - הסטודיו של רחלי
עיצוב מצגות

מצגת משקיעים מעוצבת – תעשיית הדשנים

מצגת משקיעים מעוצבת – תעשיית הדשנים. עיצוב שקפים ויזואליים ומושכים. העיצוב מבוסס על שפת המותג הקיימת תוך שילוב אייקוניםף, אינפוגרפיקה ותרשימים. הסטודיו של רחלי מתמחה בעיצוב מצגות משקיעים לתעשיות

לצפייה בעיצוב המלא >
עיצוב גרפי ובניית דף נחיתה
בניית דפי נחיתה

המכללה לביואורגונומי

קודם כל- דיברנו על ערכים.
מה באמת חשוב לנו, מה משקף את המכללה? איזו בשורה אנחנו רוצים להביא לעולם?
דיברנו על ריפוי, על פשטות, על אמת, על היופי והחיבור הכנה של האדם לטבע.

עיצוב מאוורר, פתוח ונעים המתבסס על צבעי מים…

לצפייה בעיצוב המלא >
עיצוב גרפי לשלט שטיפת ידיים
עיצוב שלטים

טמפו

טמפו הוא מפעל יצרני שערכיו העליונים הם מצוינות ובטיחות. על מנת להנחיל את הערכים הללו במפעל התבקשנו לעצב פוסטר ועלון המתאר את החזון והאסטרטגיה. לטובת הסדר והארגון, עיצבנו שלטי הכוונה מעוצבים וממותגים שנתלו במפעל הגדול ושלטים המתארים את שלבי העבודה בתוך כל פס.

לצפייה בעיצוב המלא >

רוצה לקבל טיפים שווים ישירות למייל?