רחלי בר דוד

הסטודיו של רחלי
הפרספקטיבה שלי, בתור מי שמגיעה למשימה עם עיניים רעננות, ויודעת לספק תובנות עסקיות, מאפשרת לי להוביל תהליך לעיצוב אפקטיבי. כזה שמעביר את המסר, מתקשר עם קהל היעד וכן, גם נראה מיליון דולר.

רוצה לקבל טיפים שווים ישירות למייל?

מה את עושה פה כל היום?

עוד בתיק העבודות

עיצוב גרפי לביתן תערוכה באמסטרדם

עיצוב גרפי לתערוכה Incosmetics 2025

Incosmetics 2025 עיצוב גרפי לתערוכה https://www.youtube.com/watch?v=G2bgRBeu5Hk עיצוב הגרפיקה לתערוכת Incosmetics שילב בין עולם היופי לעולמות של מדע וחומרי גלם מתקדמים. העבודה כללה פיתוח קונספט ויזואלי נקי ורענן, שבמרכזו צבעוניות רכה עם טאץ' עתידני – המשקפת חדשנות וטוהר. הדוגמניות נוצרו בהתאמה אישית, בעזרת כלים מבוססי AI, כדי לייצג מגוון יופי אוניברסלי

רוצה לראות עוד >
עיצוב חוברות פרויקטים נדל"ן

עיצוב חוברת נדל"ן בליליוס

בליליוס עיצוב חוברת נד"לן מההתחלה היה ברור שהכיוון של החוברת הוא לשמור על קו עיצובי שקט, אלגנטי, שמכבד את האדריכלות ואת התוכן. עבדתי עם טיפוגרפיה מינימליסטית, צבעוניות בהירה עם נגיעות כהות, והרבה אוויר – כדי לשקף את המהות של הפרויקט: מגורים איכותיים בלב העיר, עם תחושת מרחב וניקיון ויזואלי. החוברת

רוצה לראות עוד >
עיצוב אתר תדמיתי עם דמויות מקוריות שנוצרו בai

עיצוב אתר תדמית לחברת תוכנה

acodeme עיצוב ובניית אתר תדמית לחברת תוכנה www.acodeme.tech העיצוב מאוד פונקציונלי – צבעים מונוכרומטיים, טיפוגרפיה סולידית, היררכיה ברורה. לא מבלבלים את המשתמש עם אפקטים מיותרים או עומס גרפי – כל אלמנט שם כדי לשרת מטרה. יש קו מאוד ברור של מקצוענות. זה אתר שמדבר טכנולוגיה, אבל בגובה העיניים. הנראות מרגישה

רוצה לראות עוד >
עיצוב לביתן תערוכה

Sharon Personal Care

Sharon Personal Care עיצוב מצגות לכנסים וביתנים לתערוכה The new Sharon Personal Care is a global supplier of ingredient solutions for a broad range of personal care products – including advanced preservative systems, formulation building blocks, functional ingredients and Bio-actives שרון פרסונל קר היא ספקית חומרי גלם למגוון יצרני קוסמטיקה מוכרים בעולם.החברה

רוצה לראות עוד >
מתוך מצגת מעוצבת – עיצוב מצגות תדמית עם דגש על פרסונליזציה ומקצועיות

עיצוב מצגת תדמית לחברת נור דיגיטל

עיצוב מצגת תדמית לחברה הנשען על קו חזותי נקי, מודרני ודינמי, תוך שילוב מושכל של צבעי המותג – אדום, שחור ולבן.האדום נבחר כצבע מוביל להעברת תחושת אנרגיה, חדשנות ונחישות, השחור מדגיש רצינות, אלגנטיות ודיוק טכנולוגי, ואילו הלבן משמש כבסיס מרווח ונקי המאפשר לכל אלמנט לקבל את המקום הראוי לו.

רוצה לראות עוד >