איך לייצר שלד למצגת?

ייצור שלד למצגת הוא השלב הראשון והחשוב ביותר בהכנת מצגת מנצחת. השלד הוא המבנה הבסיסי של המצגת, והוא מספק לכם מסגרת עבודה שתסייע לכם להתמקד במידע החשוב ביותר שאתם רוצים להעביר לקהל היעד שלכם.

איך לייצר שלד למצגת?

שלבי ייצור שלד למצגת:

  1. הגדירו את הנושא והמטרות של המצגת. מהו המסר שאתם רוצים להעביר לקהל היעד שלכם? מה אתם רוצים שהם ידעו או יעשו לאחר שהם יאזינו למצגה שלכם?

  2. הגדירו את קהל היעד של המצגת. מי יהיו הצופים במצגה שלכם? מהי רמת הידע שלהם בנושא? מהם האינטרסים שלהם?

  3. העריכו את משך הזמן העומד לרשותכם. כמה זמן יש לכם להציג את המצגה?

4. התחילו לדמיין את רצף הנושאים במצגה. מהו הנושא הראשי של המצגה? מהם התתי-נושאים העיקריים

5. התחילו לכתוב את הכותרות של השקופיות. הכותרות צריכות להיות קצרות וברורות, והן צריכות לספק הצצה לתוכן של השקופיות.

תכנון השקפים במצגת
 

6. התחילו לפתח את התוכן של השקופיות. התוכן צריך להיות מעניין, אינפורמטיבי וקורא לפעולה

7. בדקו את השלד עם קהל יעד ממוקד. קבל משוב על השלד שלכם כדי לוודא שהוא יעיל ומועיל.

טיפים להכנת שלד איכותי למצגת

השתמשו בשפה פשוטה וברורה. הימנעו משימוש במונחים טכניים או מורכבים מדי.

השתמשו בתמונות, איורים או תרשימים כדי להמחיש את המידע שלכם. תמונות יכולות לסייע למשוך את תשומת הלב של הקהל ולהפוך את המצגה שלכם לאינפורמטיבית יותר.

 

עיצוב מצגת סגולה


השתמשו בקצב הנכון של העברת המידע. אל תעמיסו על הקהל יותר מדי מידע בבת אחת וחלקו את התוכן בממצגת בצורה מדורגת.

רחלי בר דוד

הסטודיו של רחלי
הפרספקטיבה שלי, בתור מי שמגיעה למשימה עם עיניים רעננות, ויודעת לספק תובנות עסקיות, מאפשרת לי להוביל תהליך לעיצוב אפקטיבי. כזה שמעביר את המסר, מתקשר עם קהל היעד וכן, גם נראה מיליון דולר.

רוצה לקבל טיפים שווים ישירות למייל?

מה את עושה פה כל היום?

עוד בתיק העבודות

מצגת מעוצבת לחברת אגרוטק - חדשנות חקלאית

מצגת מעוצבת – חדשנות חקלאית – מקסום

חדשנות חקלאית מצגת מעוצבת לחברת חדשנות חקלאית פורצת דרך עיצוב מצגת זה מציג את מקסום, מובילה בחדשנות חקלאית בתחום השומשום, דרך שפה ויזואלית נקייה ומקצועית. הוא מדגיש את גישתה המתקדמת בטיפוח זנים, מומחיות צוותה, בניית שרשרת אספקה בת קיימא ומלאה ביכולת מעקב ("מהזרע לשוק"), ואת שותפויותיה האסטרטגיות הגלובליות. עיצוב המצגת

רוצה לראות עוד >
עיצוב דף נחיתה לקורס

עיצוב דף נחיתה לקורס גשר

גשר לאהוב עיצוב דף נחיתה לקורס עיצוב אתר רגשי ומזמין עבור קורס עומק בריפוי פנימי. העיצוב מבוסס על פלטת צבעים רכה ודימויים מעולמות הילדות והחלום, מתוך מטרה לחבר את המשתמש/ת לחוויה אישית וטרנספורמטיבית. הושם דגש על מסר ברור, קריאה לפעולה רכה ומעוררת השראה, ועימוד שמניע להירשמות תוך שימור חוויית קריאה

רוצה לראות עוד >
עיצוב גרפי לביתן תערוכה באמסטרדם

עיצוב גרפי לתערוכה Incosmetics 2025

Incosmetics 2025 עיצוב גרפי לתערוכה https://www.youtube.com/watch?v=G2bgRBeu5Hk עיצוב הגרפיקה לתערוכת Incosmetics שילב בין עולם היופי לעולמות של מדע וחומרי גלם מתקדמים. העבודה כללה פיתוח קונספט ויזואלי נקי ורענן, שבמרכזו צבעוניות רכה עם טאץ' עתידני – המשקפת חדשנות וטוהר. הדוגמניות נוצרו בהתאמה אישית, בעזרת כלים מבוססי AI, כדי לייצג מגוון יופי אוניברסלי

רוצה לראות עוד >
עיצוב חוברות פרויקטים נדל"ן

עיצוב חוברת נדל"ן בליליוס

בליליוס עיצוב חוברת נד"לן מההתחלה היה ברור שהכיוון של החוברת הוא לשמור על קו עיצובי שקט, אלגנטי, שמכבד את האדריכלות ואת התוכן. עבדתי עם טיפוגרפיה מינימליסטית, צבעוניות בהירה עם נגיעות כהות, והרבה אוויר – כדי לשקף את המהות של הפרויקט: מגורים איכותיים בלב העיר, עם תחושת מרחב וניקיון ויזואלי. החוברת

רוצה לראות עוד >
עיצוב אתר לחברת פיתוח טכנולגי

עיצוב אתר תדמית לחברת תוכנה

acodeme עיצוב ובניית אתר תדמית לחברת תוכנה www.acodeme.tech עיצוב אתר רספונסיבי לחברת פיתוח טכנולוגי, תוך דגש על חוויית משתמש נעימה, היררכיה ברורה ושפת מותג עדכנית. העיצוב משלב אייקונים, טיפוגרפיה מודרנית ודמות רובוטית ידידותית ליצירת חיבור רגשי עם הגולש. נבנה מבנה עמודי שירותים, דף בית והנעה לפעולה ברורה, במטרה להגדיל פניות

רוצה לראות עוד >